ÁSZF
ÁLTALÁNOS
SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
1.
BEVEZETŐ RENDELKEZÉSEK
1.1.
Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül
megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik,
magatartási kódexre nem utal. Jelen szabályzat hatálya a (myangelshop.hu) honlapon
(“Honlap”) és aldomainjein történő ajánlattételre és értékesítésre terjed ki.
Jelen szabályzat folyamatosan elérhető a következő weboldalról: https://myangelshop.hu/aszf.
1.2.
Ahhoz, hogy a vásárló a Honlapon keresztül terméket tudjon vásárolni, a
vásárlónak: (a) magyarországi lakcímmel rendelkező természetes személynek kell
lennie; (b) fogyasztónak kell lennie, azaz a vásárló olyan természetese személy
lehet, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül
jár el.
1.3.
A jelen szerződés Magyarországon jön létre, nyelve magyar és arra a magyar jog
az irányadó.
2.
A KERESKEDŐ ADATAI
Neve:
Art a la Bárdos Kft.
Székhelye:
3950 Sárospatak, Rákóczi út 18.
Rendszeresen
használt elektronikus levelezési címe: info@myangelshop.hu
Telefonszám: +36309581514
Cégjegyzékszáma: 05-09-020441
Adószáma:
22963950-2-05
Nyilvántartásban
bejegyző hatóság neve: Fővárosi Törvényszék, mint cégbíróság
3.
TERMÉKEK
3.1.
A termékekre vonatkozó adatok a Honlapon elérhetőek; az adatok a fogyasztó és a
vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.)
Korm. rendelet 9. §-ának megfelelően kerültek feltüntetésre.
3.2.
Minden ésszerű intézkedést megteszünk annak érdekében, hogy a Honlapon a
termékekre vonatkozóan megjelenő részletek, leírások és képek a rögzítés
időpontjában pontosak és hibátlanok legyek; ugyanakkor, a jog által megengedett
legteljesebb mértékig kizárjuk a felelősségünket azért, hogy ezek a részletek,
leírások és képek pontosak, teljesek, megbízhatóak, aktuálisak vagy hibátlanok.
3.3.
A Honlapon bemutatott termékek ill. a vásárlónak esetlegesen nyújtott
termékminták kizárólag személyes használatra valóak. A vásárló nem jogosult
eladni ill. továbbértékesíteni ezeket a termékeket ill. termékmintákat.
Fenntartjuk a jogot arra, hogy – előzetes értesítést követően, de akár anélkül
is – töröljük vagy csökkentsük az egy vásárló részére juttatandó termékek ill.
termékminták mennyiségét, amennyiben saját belátásunk alapján úgy ítéljük meg,
hogy az sérti a jelen ÁSZF-et.
4.
ÁRAK
4.1.
A Honlapon keresztül elérhető valamennyi termék ára tartalmazza az alkalmazandó
általános forgalmi adót és forintban értendő. A szállítási költséget az ár nem
tartalmazza; az a megrendelő felületen külön került feltüntetésre. További információkért,
kérjük, látogasson el a Honlap Szállítási információk menüpontjára is.
4.2.
A Honlapon feltüntetett árak helyességét rendszeresen felülvizsgáljuk.
Mindazonáltal nem tudjuk garantálni, hogy azok hibátlanok. Abban az esetben, ha
egy termék ára nyilvánvalóan hibás, úgy felajánljuk a vásárlónak, hogy
megveheti a terméket a helyes áron vagy töröljük a megrendelését.
5. MEGRENDELÉS LEADÁSA ÉS SZÁMLÁZÁS
5.1.
A vásárlót a rendelése leadásában a Honlapon feltüntetett egyszerű utasítások
segítik.
5.2.
A rendelés leadásához a vásárlónak meg kell adnia a kívánt mennyiséget
(legfeljebb 4-et rendelhet egy termékből).
5.3.
A vásárló ezután a „Kosárba tesz” gombra kattintva tudja a termékeket a
bevásárló kosarába helyezni. A vásárlás bármely pontján a vásárló ellenőrizni
tudja a vásárlói kosarát úgy, ha az aktuális oldalon a „Kosár” szimbólumra
kattint a jobb felső sarokban. A vásárló kedvencként el tud menteni egy
terméket, ha a termék neve alatt/mellett a „Kedvencekhez adom” szív alakú
gombra kattint. Így a termék a vásárló „Felhasználói fiókom” oldalán a
Kedvencek között fog megjelenni. Ahhoz, hogy a vásárló a kedvencnek jelölt
termékeit bármely számítógépen láthassa, saját profiljával kell belépnie ill.
bejelentkeznie.
5.4.
A vásárlás befejezése érdekében a vásárlónak a képernyőn megjelenő utasításokat
kell követnie. A vásárló bármikor kijavíthatja az általa bevitt adatokat,
megváltoztathatja a vásárlói kosara tartalmát úgy, hogy egy vagy több terméket
ahhoz hozzáad vagy eltávolít, illetve a vásárlás befejezése ill. a megrendelés
leadása előtt törölheti a teljes megrendelést is. A megrendelés leadásával a
vásárló tudomásul veszi és kijelenti, hogy valamennyi, a folyamat során
megjelenő instrukciót elolvasott és a jelen ÁSZF-et magára nézve kötelezőnek
fogadja el, valamint tudomásul veszi, hogy a termékek megrendelése fizetési
kötelezettséget keletkeztet a számára. A megrendelési folyamat végén a vásárló
a megrendelését a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva küldi el a Honlapon.
5.5.
A megrendelés leadását követően egy „A megrendelése sikeres volt!” oldal fog
megjelenni, továbbá a vásárló hamarosan egy visszaigazoló e-mailt fog kapni
arról, hogy rendelése sikeresen megérkezett. A fogyasztó és a vállalkozás
közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm.
rendelet 18. §-ával összhangban, a megerősítő e-mail tartalmazza a megrendelt
termékek lényeges tulajdonságait, az ár és a fizetési mód részletes leírását, a
házhozszállítás költségeit, az elállási jog gyakorlásának feltételeire és módjaira
vonatkozó információkat, azt a címet, ahová az esetleges észrevételeit,
panaszait el tudja küldeni, az ügyfélszolgálatra és a fennálló szavatossági és
garanciális igények érvényesítésére vonatkozó információkat.
5.6.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján
minden költséget tartalmaz. A Vásárló jelen ÁSZF elfogadásával hozzájárul, hogy
a vállalkozás csak elektronikus számlát küldjön részére és a számla teljesítés
dátumának a csomag szállítónak történő átadás napját nevezze meg. A vásárló
által megadott e-mail címen levélben elküldött link segítségével letölthető és
nyomtatható 5 éven keresztül. A csomag kizárólag egy szállítólevelet tartalmaz,
amely nem minősül pénzügyi bizonylatnak.
5.7.
Amennyiben a megrendelés leadását követő 24 órán belül a visszaigazoló email
nem érkezne meg, kérjük, forduljon hozzánk segítségért a +36 20 210
3878-es telefonszámon.
5.8.
Amennyiben a vásárlónak a megrendelés leadása során bármely kérdése vagy
észrevétele lenne, vagy egy korábbi rendelésének állapotáról szeretne
érdeklődni, telefonon a +36 20 210 3878-es számon vagy az info@myangelshop.hu e-mail
címen tud bennünket keresni. A gyorsabb kiszolgálás érdekében érdemes a
rendelésazonosító számot ilyenkor előkészíteni.
5.9.
A számla kiállításának és teljesítésének dátuma a logisztikai központba való
csomagfeladással egyezik meg. A csomagfeladás után 1-3 munkanap múlva várható a
csomag kézbesítése. Előfordulhat időnként 1-2 munnkanapos késés a rendelés
feladása és a számlázás dátuma között.
6.1.
A kereskedőnél lehetőség van a PayPal szolgáltató által nyújtott felületen
online fizetésre is. Az Ügyfél PayPal felhasználói adatait nem látjuk és nem is
tároljuk azokat, csak a szolgáltatásból eredő elutasítást, vagy jóváírást.
7.
KEDVEZMÉNYKÓD
7.1.
A manuálisan megadandó kedvezménykódok érvényesítéséhez a vásárlás befejezése
során a vásárlónak meg kell adnia az aktuális kódot. A kisbetű/nagybetű
különbségre ügyelni kell, és a kódot pontosan a feltüntetett formátumban kell
megadni.
7.2.
Ha a kedvezménykód sikeresen felhasználásra kerül a rendelés folyamán, akkor a
„Rendelés részletei” menüpontban fog megjelenni.
7.3.
Egy megrendelésnél egy kedvezménykód használható fel. A kedvezménykódok
halmozása nem lehetséges.
8.
FIZETÉSI MÓDOK
8.1.
A vásárló a termékekért készpénzzel és bankkártyával fizethet. Az alább
felsorolt bankkártyákat tudjuk elfogadni:
-Visa
Online
-Visa
Debit
-Visa
Electron
-MasterCard
Online
-MasterCard
Debit
-Maestro
International
-PayPal
8.2.
A vásárlók biztonsága érdekében a vásárló számlázási nevének és címének meg
kell egyeznie a fizetéshez használt bankkártya tulajdonosáéval. Fenntartjuk a
jogot arra, hogy az ennek a követelménynek meg nem felelő rendeléseket
töröljük.
8.3.
A bankkártya kibocsátói a bankkártya tulajdonosait ellenőrzik és azonosítják.
Amennyiben a vásárló bankkártyáját kibocsátó cég valamely fizetést felénk
visszautasít vagy – bármely okból – nem engedélyez, akár a fizetést megelőzően,
akár azt követően, a megrendelés teljesítésének elmaradásáért vagy késedelméért
nem vállalunk felelősséget.
9.
MEGRENDELÉSEK NYOMON KÖVETÉSE
9.1.
A termékeket általában a megrendelés kézhezvételét követő 1-4 munkanapon belül
szállítjuk. A szállítással kapcsolatos információkkal a vásárlóknak az
info@myangelshop.hu e-mail címen állunk rendelkezésre.
9.2.
A MyAngel Shop fiókkal rendelkező vásárlók a legutóbbi rendeléseik állapotát a
Fiókom menüponton belül az Eddigi rendeléseim almenüpontban tekinthetik meg. Ez
a legegyszerűbb és leggyorsabb módja annak, hogy egy vásárló a megrendelésének
aktuális állásáról információt szerezzen.
9.3.
Amikor a vásárló a Fiókom oldalra lép, a rendszer kérni fogja, hogy lépjen be
e-mail címe és jelszava megadásával. A vásárló a folyamatban lévő és múltbeli
megrendeléseiről egy összefoglalót fog látni. Amennyiben egy megrendelés
elküldésre került, a hozzátartozó nyomkövetési szám (amennyiben rendelkezésre
áll) fog megjelenni a megrendelés mellett. A kézbesítés állapotát a vásárlók a
Legutóbbi online rendelések oldalon belül tudják ellenőrizni. Néhány
futárszolgálatnál a nyomkövetési szám csak a termékek szállításra történő
átadását követő 24 órát követően áll rendelkezésre.
9.4.
Időnként előfordulhat, hogy egy megrendelést vagy annak egy részét rendszerünk
különböző okokból kifolyólag töröl. Ilyen okok lehetnek:
A
termék(ek) nem elérhető(ek)
A
fizetési információkat nem lehetett feldolgozni
A
megadott címre nem tudunk szállítani
A
megrendelés kétszer lett leadva
A
megrendelés törlése a vásárló kérésére
9.5.
Ha egy megrendelés törlésre kerül, a vásárlót e-mailben tájékoztatjuk a törlés
okáról. A vásárlót a törölt megrendeléssel kapcsolatban semminemű fizetési
kötelezettség nem terheli. Amennyiben a vásárló újabb megrendelést szeretne
leadni, vagy a törölt megrendeléssel kapcsolatban bármilyen kérdése van,
kereshet bennünket az info@myangelshop.hu email címen.
10.
KÉZBESÍTÉS
10.1.
A megrendeléseket kizárólag munkanapokon (hétfőtől péntekig, a munkaszüneti
napok kivételével) dolgozzuk fel és teljesítjük 10 és 18 óra között. A
szombaton ill. vasárnap leadott megrendeléseket a következő munkanapon
dolgozzuk fel.
10.2.
Postafiók címre nem tudunk szállítani.
10.3.
A szállítási költséget a vásárló viseli; a szállítási költséget a számlán és a
szállítólevélen külön tüntetjük fel. A termék kézbesítése futáron keresztül
(GLS), a feladás napjától számított 1-4 munkanapon belül történik normál
szállítás esetében. Az online vásárolt termék egyszeri szállítási költsége
normál szállítás esetében 1799 Ft (18 000 Ft értékű rendelésig). Ha a rendelés
összege meghaladja a 18 000 Ft-ot, a szállítási költség ingyenes. Személyes
átvétel esetén nem számolunk kezelési költséget.
10.4.
A termékeket a megrendelés leadását követő 1-4 munkanapon belül kézbesítjük
normál szállítás esetén kivéve, ha a vásárlót ugyanezen időszakon belül arról
értesítjük (ideértve az e-mailben történő értesítést is), hogy a termék akár
állandó, akár átmeneti jelleggel nem elérhető.
10.5. Minden
termékhez mellékelve adjuk a magyar nyelvű utasítást (termékre ragasztva vagy
ahhoz egyértelműen hozzátéve), melynek hiányáról vevő köteles tájékoztatást
adni eladónak a csomag átvételétől számított 72 órán belül. Eladó köteles a
termék tájékoztató hiány jelzésétől számított 3 munkanapon belül tértivevényes
levélben vagy email-ben megküldeni azt vevőnek. Amennyiben vevő nem jelzi a
hiányt időben, úgy utólag megkérheti a termék tájékoztatóját, azonban egyéb
úton nem léphet fel eladóval szemben.
11.
ELÁLLÁSI JOG
11.1.
Az elállási jog kizárólag az olyan természetes személyeket illeti meg, aki a
szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül jár el, és
aki terméket vásárol, rendel, szerez vagy használ, illetve aki termékekre vonatkozó
kereskedelmi célú kommunikáció címzettje (továbbiakban: „Fogyasztó”).
11.2.
Elkötelezettek vagyunk aziránt, hogy a vásárlóinknak a legmagasabb színvonalú
kozmetikai termékeket nyújtsuk. Amennyiben a vásárló úgy érzi, hogy a tőlünk
kapott termék nem felel meg az elvárásainak, úgy a fogyasztó és a vállalkozás
közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm.
rendelet 20. és 22. §-a alapján a vásárlónak joga van minden indokolás nélkül a
vásárlástól elállni azt követő 14 (tizennégy) napon belül, hogy a vásárló
(illetve harmadik személy javára szóló megrendelés esetén a vásárló által
megjelölt személy) a terméket (több termék esetében az utolsóként kiszállított
terméket) kézhez vette.
11.3.
Az elállási jogát a vásárló az info@myangelshop.hu e-mail címre küldött
értesítésben tudja gyakorolni, megadva a megrendelés részleteit, köztük a
megrendelés számát és a visszaküldött termékek leírását; a vásárló az elállási
jogát a jelen ÁSZF-hez 1. számú mellékletként csatolt minta használatával ill.
egy szabadon fogalmazott, de egyértelmű nyilatkozattal is gyakorolhatja. A
megrendelt termékekhez mellékelve a vásárló egy kísérőokmányt fog találni, mely
tartalmazza a megrendelés adatait valamint a visszaküldési folyamatra vonatkozó
információkat. Amennyiben a kísérőokmányban feltüntetett termékek nem felelnek
meg a csomagban található termékeknek, a vásárló köteles bennünket
haladéktalanul értesíteni erről a +36 20 210 3878-es telefonszámon.
11.4.
Ezt követően Ügyfélszolgálatunktól a vásárló kapni fog egy azonosítószámot és
egy e-mailes visszaigazolást. Kérjük vásárlóinkat, hogy ezt az azonosítószámot
az ügyfélszolgálatunkkal történő későbbi egyeztetés érdekében szíveskedjenek
megőrizni.
11.5.
Elállás esetén a vásárló köteles a megrendelt terméket a kísérőokmányban
feltüntetett címre haladéktalanul, de legkésőbb az elállási jog gyakorlását
követő 14 (tizennégy) napon belül visszajuttatni. A határidőt megtartottnak
kell tekinteni, amennyiben a vásárló a terméket a tizennégy-napos határidő
utolsó napján elküldi (postára adja, vagy a futárszolgálatnak átadja).
11.6.
A visszaküldés költségét a vásárló viseli. A vásárlót az elállási jog
gyakorlásával összefüggésben kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen
költsége terheli. Amennyiben a vásárló a szerződéstől eláll, valamennyi, a
vásárló által megfizetett összeget (ideértve a szállítási költséget is, kivéve,
amennyiben a vásárló az általunk ajánlott legkevésbé költséges szállítási mód
helyett kifejezetten más szállítási módot választott) haladéktalanul, de
legkésőbb az elállási jog gyakorlásáról szóló értesítés kézhezvételét követő 14
napon belül visszatérítünk a vásárlónak. A visszatérítést mindaddig jogosultak
vagyunk visszatartani, amíg a termékeket vissza nem kaptuk, ill. ameddig a
vásárló nem igazolta, hogy a termékeket részünkre visszaküldte (amelyik
korábban bekövetkezik).
11.7.
Javasoljuk, hogy a csomagot regisztrált küldeményként adják fel (úgy, hogy a
kézbesítéskor azt a címzettnek alá kelljen írnia). A termékek visszaküldése
során bekövetkező veszteségért ugyanis nem felelünk.
11.8.
A vásárló csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének
megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő
értékcsökkenésért felel.
11.9.
A fenti rendelkezések kizárólag az online leadott rendelésekre vonatkoznak.
12. AZ ELÁLLÁSI JOG ELVESZTÉSE
12.1.
A vásárló nem gyakorolhatja az elállási jogát:
•a
szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének
teljesítését követően, ha a teljesítést a vásárló kifejezett, előzetes
beleegyezésével kezdtük meg, és a vásárló tudomásul vette, hogy a szolgáltatás
egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
•
olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a
pénzpiac általunk nem befolyásolható, a 14-napos elállási időszak alatt is
lehetséges ingadozástól függ;
•
olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a vásárló utasítása alapján
vagy kifejezett kérésére állítottunk elő, vagy olyan termék esetében, amelyet
egyértelműen a vásárló személyére szabtunk;
•
romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
•
olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy
higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
•
olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően
elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
•
olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke általunk nem
befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az
adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés
teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül
sor;
teljesítésére
csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
•
olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vásárló kifejezett kérésére
keressük a vásárlót fel sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése
céljából;
•
lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver
példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a vásárló a
csomagolást felbontotta;
•
a használt, viselt, kimosott, módosított vagy sérült termékek tekintetében;
•
olyan termék tekintetében, amely a címke eltávolítása miatt nem azonosítható;
•
olyan termék tekintetében, melyet nem teljes egészében, használt vagy nem
eredeti csomagolásban küldtek vissza vagy olyan szett, amely nem tartalmaz
minden elemet.
13. AZ ELÁLLÁS VISSZAIGAZOLÁSA
A
termékek visszaküldését követően megvizsgáljuk, hogy a vásárló jogosan
gyakorolta-e az elállási jogát a Korm. rendelet értelmében. Amennyiben az
minden feltételnek megfelel, úgy az elállási jog elfogadását és a visszaküldött
termékek kézhezvételét a vásárlónak e-mailben visszaigazoljuk, és – a vásárló
döntésétől függően a vételárat visszafizetjük.
A
visszafizetés időtartama a vásárló által alkalmazott fizetési módtól függ.
14.
HIBÁS TELJESÍTÉS
14.1.
A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) 6:157. §-a
szerinti hibás teljesítés esetén, a Ptk. 6:159., 6: 168. és 6:169. §-a szerinti
garanciális rendelkezések megfelelően irányadóak. A vásárló jogosult a hibás
termék kijavítását vagy kicserélését kérni. Amennyiben ezek nem lehetségesek, a
vásárló jogosult árleszállítást kérni vagy a szerződéstől elállni. A vásárló
elesik ettől a jogától, amennyiben a hiba felismerését követő két hónapon belül
nem értesít bennünket a hibáról. Az olyan hibás teljesítésekért terhel
bennünket a felelősség, amely a termék kézhezvételét követő két éven belül
válik felismerhetővé. A termék kézhezvételét követő huszonhat hónapon túl
szavatossági igény nem érvényesíthető, kivéve, ha a hibát mi szándékosan és
rosszhiszeműen elfedtük.
15.
IRÁNYADÓ JOG ÉS JOGHATÓSÁG
15.1.
A jelen ÁSZF-re a magyar jog az irányadó és azt a magyar jogszabályokkal
összhangban kell értelmezni.
15.2.
Valamennyi, a jelen ÁSZF értelmezésével, érvényesítésével és/vagy
végrehajtásával kapcsolatos jogvita a vásárló lakóhelye ill. tartózkodási helye
szerint illetékes bíróság kizárólagos hatáskörébe tartozik.
16.
ELÉRHETŐSÉGEK
16.1.
A termékekkel vagy a Honlapon keresztül megvásárolható termékek
tulajdonságaival kapcsolatosan kereshet bennünket az info@myangelshop.hu e-mail
címen vagy postai levélben az alábbi címen:
MYANGEL
SHOP Ügyfélszolgálat
Munkanapokon
10-től 18 óráig
E-mail:
info@myangelshop.hu
Web: www.myangelshop.hu
17.
PANASZKEZELÉS
A
velünk fennálló panaszának gyors, egyszerű és peren kívüli rendezése érdekében
békéltető eljárást kezdeményezhet. A székhelyünk szerint illetékes békéltető
testület címe: Pest Megyei Békéltető Testület
(székhelye: 1119 Budapest, Etele út 59-61).